December 18, 2009

  • 領悟

    2009年仲有十多日就此結束...
    回顧過去依一年...
    有得有失...
    但係我自己感覺上...
    失去俾得到既多...

    ================================================

    月頭...
    Grace因家事番咗黎香港一段時間...
    我藉此約埋Albert出黎...
    當係一個非VF香港區會員聚會...
    當晚好開心...
    除咗收到今年第一份生日禮物...
    我哋係講個不停...
    話題仲離不開VF同飛機...

    ================================================

    早排自己29歲生日...
    由於工作關係...
    如同往年...
    我今年生日都係外地+飛機上一個人靜靜地渡過...

    生日之前...
    不幸地自己病低咗...
    所以當姑姐同阿婆同我做生日嗰日...
    個餐飯我係冇乜點食...
    一來己經病到死下死下...
    二來我冇胃口...
    好勉勉強強食咗少少...

    不過好開心...
    因佢係我身邊...
    佢係邊個...
    To be continue!!!
    ================================================

Comments (1)

Comments are closed.

Post a Comment